Sider

fredag den 22. februar 2013

V for Vest

Jeg købte tilbage i december noget garn til en vest til Hjalte. Jeg var dengang meget i tvivl om jeg selv skulle i gang med at strikke, da det ikke lige er min stærke side. 

Enden blev at jeg fik min søster til at strikke en fin vest til Hjalte, som hun strikkede færdig mens vi var i sommerhuset :-)


Vesten er strikket efter dette mønster fra Farmor Fabrikken. Mønstret er dog ændret en lille smule, da vi valgte ikke at strikke retstrikningen i siderne!!


God dag til jer alle :-)

13 kommentarer:

  1. Vesten ser rigtig godt ud. Husker godt dit indlæg med billeder af garnet, og det er spændende at følge denne transplantation fra en nøgle garn til en lækker sag tøj :o) Endnu en gang beundrer din søster - hun er god til forskellige slags håndarbejde! God fredag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps det er en dejlig søster jeg har der, og vi supplere hinanden rigtig godt :-)

      Slet
  2. Hvor er den bare fin :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Den må da holde ham dejlig varm, og så ser den jo flot ud. Godt din søster kunne hjælpe til. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var super godt at hun lige trængte til pause i den dåbskjole hun er ved at strikke til sin datters baby born dukke :-) Den er super lækker varm og Hjalte havde intet imod at få den på :-) Kh

      Slet
    2. Det var også vigtigere at Hjalte fik en dejlig varm vest ;O) Her bestikker jeg Linus med slik, for at prøve farmors hjemmestrikkede trøjer....og det virker fint.
      Kh Helle ;O)

      Slet
  4. Super lækker vest - og så klæder den ham da bare så flot :-)
    Dejligt din søster kan træde til og hjælpe med strikningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ketty - jeg syntes også den er flot til ham :-) Jeg er også ret glad for min søster og hun kan bare det der med de lidt svære mønstre :-)

      Slet
  5. Den er blevet super fin - og han er naturligvis lækker i den! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, han er en lille lækkermås i vesten og tak :-)

      Slet
  6. Han er altså bare for dejlig, ham Hjalte lækkermås

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sus, kan jo kun være helt enig :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)