Sider

lørdag den 2. februar 2013

B for Blogtræf

Jeg skal i dag til mit første blogtræf, og hold da op alle de sommerfugle jeg har i maven lige nu. 

Det er Anna med bloggen LaRaLil, som har arrangeret et stort blogtræf i Århus.

Vi er lidt over 50 piger som skal samles!!

Så i dag skal jeg møde og sætte ansigter på en masse blogger som jeg har fulgt, men aldrig mødt!! Ja der fra kommer mine sommerfugle... Jeg kender ikke en eneste af alle de piger som kommer i dag!

Men jeg har bagt en fin kage, (syntes jeg da i hvert fald selv), kraetingene er pakket, kameraet er fundet frem, så nu er jeg klar til at komme afsted.


Rigtig god lørdag til jer alle :-)

25 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse. Håber du får en fantastisk dag sammen med alle de andre bloggere. Og sikke en oplagt idé til B-indlæg!
    ps. lækker kage, rester kan du bare sende til Midtjylland ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en rigtig dejlig dag :-) Der var desværre ikke mange kage rester, så du må have kage tilgode :-)

      Slet
  2. Rigtig god fornøjelse, det er altid spændende og "skræmmende" at møde nye mennesker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde flere gange på vej til Århus, mest lysten til at vende om igen, for min mave kørte virkelig meget rundt, men jeg endte i Århus, og det er jeg rigtig glad for!! Mødte en masse spændende kvinder og lærte en masse nyt :-)

      Slet
  3. Det er en rigtig flot kage, hvis du spørger mig ;O) Rigtig god fornøjelse, det bliver da spændende. Glæder mig til at høre mere om det. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helle :-) Den blev også næsten spist op :-)Kh

      Slet
  4. Lyder så hyggeligt, I må have en fantastisk hygge-krea-blogdag.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen :-) Det var en fantastisk hyggelig dag :-)

      Slet
  5. Sikke dine dage bare passer perfekt til alfabetet! Rigtig god fornøjelse : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Ups... Tak Anna :-) Ja det har passet rigtig fint, men tror desværre ikke at det fortsætter!! Det næste er C... hmm :-)

      Slet
  6. Ih hvor er du heldig - jeg har aldrig været til blogtræf, men jeg når det jo nok en dag:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun anbefale blogtræf, det var simpelthen så hyggeligt :-) Mødte en masse fantastisk piger med så mange kreative evner og iver efter at lære fra sig :-) Kh

      Slet
  7. Uhh..hvor lyder det hyggeligt. Jeg er så misundelig når jeg læser om blogtræf, for det er der ikke noget af i nærheden af mig =(

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv øv, håber snart at der melder sig et blogtræf i nærheden af dig, for det er noget så hyggeligt :-) Kh

      Slet
  8. Hvor spændende, håber du får en forrygende dag, glæder mig til at høre om den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte :-) Det var en fantastisk dag :-) Kh

      Slet
  9. Kan forestille mig at det kører rundt i dit hoved nu, efter at have set så mange mennesker :o) Det var lidt langt for mig at køre, så derfor meldte jeg mig ikke til det... Håber at det var en hyggelig dag med mange nye bekendskaber! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg var godt træt i aftes, og så havde min kæreste arrangeret aftensmad hos min svigerforældre... havde faktisk mere lyst til bare at kunne sumpe i sofaen over på en helt fantastisk dag med masse af nye indtryk og en masse snak :-) Kunne have været så hyggeligt hvis du var kommet :-) Håber jeg møder dig en dag :-) Kh

      Slet
  10. Tak for en dejlig dag.. Nu er jeg fast læser her hos dig.. Knus Rosita/ Canicka..

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Rosita :-) Det var en fantastik dag :-) Velkommen til min blog :-) Må ind og have fundet din :-) Kh

      Slet
  11. Tak for god kage. Jeg kunne ikke dy mig for at smage. Og den smager lige så godt som den ser ud. Jeg melder mig også som fast læser hos dig. Jeg skal da se hvad du går og sysler med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Henny :-) Tak for en hyggelig dag :-) Du er velkommen :-) Kh

      Slet
  12. Hej Sanne - hyggeligt at møde dig. Nøj, den smagte fantastisk din kage :-) /Christine*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ilm :-) Det var en rigtig hyggelig dag i lørdags :-) Og velbekomme :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)