Sider

tirsdag den 19. februar 2013

S for Strygestof

Jeg har længe gerne ville prøve strygestof, og nu har jeg langt om længe fået købt et par ark og figur.

Og helt perfekt så kom det med posten i dag :-)

Her er hvad jeg har købt:

 Et vikingeskib ca 10 bredt.

 Et par pingviner ca 10 cm høje

 Små fodspor - en bonus fra sælger :-)

 3 ark i str 20 x 25 cm i lækre drengefarver (svært at gengive på billede)

Lilla glitter ark i str 12,5 x 20 (svært at gengive på billede)

Har pt kun planer for glitter arket, som skal bruges til at lave hjerter på et par bukser til min venindes datter. Men mon ikke nok jeg finder på noget til alt det andet :-)

8 kommentarer:

  1. Ser spændende ud, hvor har du handlet?

    SvarSlet
  2. Jeg har handlet hos krudtfugl.dk (hun findes både som hjemmeside og på facebook) - jeg er helt vild med alle de figur hun laver, og dem kan man pt kun se via facebook! Jeg syntes også hun er okay i priser :-) Jeg kom af med 133 kr for alt det jeg købte inkl porto.

    SvarSlet
  3. Jeg har endnu det der strygestof til gode...! Men kan godt se at det giver et lækkert finish!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heller ikke fået det prøvet endnu... Men jeg syntes også det ser så fint ud når andre har brugt det :-)

      Slet
  4. Waou det er nogle lækre ting. Den hjemmeside må jeg vist liiiige ind og kigge lidt nærmere på ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hun har også en masse, og der kommer hele tiden nyt til :-) Der er mest at se på hendes facebook side!

      Slet
  5. Det ser godt nok spændende ud - glæder mig til at se, hvad du får ud af det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jeg også selv ret spændt på :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)