Sider

søndag den 10. februar 2013

J for Jersey

Jeg besluttede for et stykke tid siden, at nu vil jeg lærer at sy i jersey, men desværre har jeg bare ikke haft tid og overskud til at komme i gang endnu!! Men det kan jo være jeg kan få taget hul på det i løbet af ugen, for det er i hvert fald taget med i sommerhuset!! 



J'et kunne også havde stået for job, da jeg har fået et vikariat i 2 måneder i en DUS (SFO) og det er jo bedre end ingenting. Havde håbet, at mit næste job, skulle være af den faste slags, men nu får jeg lidt nyt på CV'et og det er jeg rigtig glad for :-)
Dette har også været en af grundene til at jeg ikke har fået gang i jersey'en endnu, for selv om jeg kun har 25 timer i ugen, så er jeg mega brugt hver dag når jeg kommer hjem + Hjalte også kræver tid med sin mor :-)

10 kommentarer:

  1. God fornøjelse med Jersey'et... jeg er endnu ikke selv sprunget ud i det. Og tillykke med vikariatet - selvom jeg ikke har nogen idé om hvad en DUS er?!? God søndag. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også spændt på hvordan det går, men har lige opdaget at jeg desværre ikke har et mønster med i sommerhuset, så må se hvad det bliver til!! DUS er den nordjyske måde at betegne SFO på, og det står for "det udvidede samarbejde". Også god søndag til dig :-) Kh

      Slet
  2. Tillykke med jobbet. Måske bringer det mere med sig, hvem ved ? Sådan er det vist tit i dag, at man starter med et vikariat. Og så må jeg også have stillet min nysgerrighed (som Liv ;O)) og spørge, hvad DUS er. Sender dig mange tanker, og ville ønske det var mig, der var af sted på sådan en dejlig oplevelse med børn og søskende. God søndag. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :-) DUS er det samme som SFO (skolefritids ordning) som man i nordjylland gerne vil kalde "Det Udvidede Samarbejde" mellem pædagoger og lærer. Ja man ved aldrig hvad det kan fører med sig! Du kan også tror at vi hygge :-) Kh

      Slet
  3. Jeg kan godt lide at læse dine indlæg med bogstaver! Det er lidt pudsigt at du og Christina (Carla og krudtuglen) tænker ens på ord og overskrifter, men jeres indlæg meget forskellige, så synes ikke at det gør noget :o)
    Tillykke med jobbet! Kan godt forstå at der er mindre tid og energi til blog og kreative sysler... Hvad er DUS? Held og lykke i hvert fald, og god vinterferie (hvis du holder den)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elena, syntes faktisk også at det er en ret sjov leg :-) DUS er bare nordjydernes fine måde at sige SFO på!! Og ja, jeg holder vinterferie i stor stil, jeg har nemlig lejet sommerhus sammen med min søster, hvor vi skal være hele her i uge 7 sammen med vores dejlige unger, mens vores mænd er hjemme og arbejder for at tjene penge til os at hygge for ;-) Kh

      Slet
  4. Stort tillykke med jobbet i DUSen(for folk uden for nordjylland SFO). Hvem ved måske føre det til noget mere fast.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte, og ja det kan man jo altid håbe :-)

      Slet
  5. Glæder mig til at se hvad du får lavet i jerseyet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Planen er et par bluser til Hjalte :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)