Sider

torsdag den 28. februar 2013

Å for Ålborg

Ja, mit Å står for Ålborg selv om det jo officielt staves med dobbelt A :-)

Billedet er lånt via Google.


Jeg flyttede til Aalborg tilbage i 2002, hvor jeg blev optaget på historie studiet på Aalborg universitet.

Jeg sagde dengang farvel til en fast pædagogstilling i en SFO i Holstebro, men historien hev i mig, så afsted det gik! Jeg lejede i starten en lejlighed sammen med en veninde fra Holstebro, som allerede havde bosat sig i Aalborg.

Tiden gik og jeg flyttede for mig selv i en et værelses lejlighed, og efter endt studie, fik jeg job.

 I dag for fire år siden fik Ture og jeg nøglen til vores fælles lejlighed :-)

Og Hjalte kom til verden for to en halv år senere.

Jeg kunne lige pt ikke forestille mig at bor andre steder end her i det nordjyske, selv om jeg altid vil være vestjyde i hjertet. 

----

Det var så det sidste bogstav!

Det har været en rigtig sjov blogleg/udfordring. Nogle bogstaver har været svære end andre... nogle gange pga for mange ideer over det samme bogstav, andre gange af mangel på ideer over bare et enkelt bogstav.

 Tusind tak til alle jer andre som også var med i denne fantastiske blogleg, som jeg virkelig har nydt at være en del af, og faktisk formåede jeg at lave et indlæg om alle bogstaverne på dagene :-)

 Februar ringer på sidste vers, og foråret venter lige om hjørnet.

God dag til jer alle :-)

16 kommentarer:

  1. Hyggeligt at kigge indenfor i dit univers....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde :-) Det er utrolig så mange nye blogs der er dukket op i denne leg :-)

      Slet
  2. Fedt at du nu føler dig hjemme i det nordjyske - jeg har også skiftet landsdel engang i livet og kan heller ikke forestille mig andet nu ;o) Tak fordi du legede med. Sejt at du nåede igennem hele alfabetet Sanne. Vi ses i Blogville!
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Liv :-) Super ide du der fik dig :-) DEt har været en fornøjelse at være med :-) ses

      Slet
  3. Godt gået gennem alfabetet. skønt med daglige opdateringer, det må du da godt fortsætte med :-)
    god dag søde Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde :-) Holder altså blogfri i weekenden - hvor jeg jo har noget meget vigtigere - nemlig afslapning og hygge :-) Knus

      Slet
  4. Ros til dig- at du fik alle bogstaver med- jeg gik lige lidt kold :-) men dejligt at lære din blog at kende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen Kathrine :-) Syntes det har været rigtig sjovt - fik dog ikke altid skrevet en kommentar hos jer andre, men jeg gjorde da et forsøg :-)

      Slet
  5. Jeg glæder mig nu til fortsat at følge med på din blog, og se hvilke fine ting du og din søster får lavet :-)
    Landsdelsskifte - gælder 40 km vestpå? For så nogle år senere at rykke hjem? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ketty :-) Det har også været en fornøjelse at læse med hos dig, hvilket jeg da bestemt vil fortsætte med :-) 40 km kan vel godt gælde, det er vel meget at gøre med indre følelse :-)

      Slet
  6. Det har været vildt dejligt at følge med i dine bogstaver og jeg glæder mig til at følge med fremover :)

    SvarSlet
  7. Å, dem kunne jeg også have brugt. ;) glæder mig til fortsat at følge din blog.

    SvarSlet
  8. Ålborg er også min by - den er skøn og godt den er med som rosinen i pølseenden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikke :-) Holder rigtig meget af at bor her :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)