Sider

onsdag den 27. februar 2013

Ø for Ønske

Jeg har et meget stort ønske - et KREARUM!!

Vi bor i en tre værelses lejlighed, hvor der hverken er et rum eller et hjørne til mig, så mine kreaprojekter foregår for enden af vores spisebord. 
Og det værste er, at når der kommer gæster, så skal alt pakkes væk for at vi kan have nogen siddende ved bordet.

Spisebordet indtaget til kreaprojekt!

Jeg drømmer om et hus med et krearum til mig og en have til Hjalte at boltre sig i, og mon ikke også at det sker engang :-)

I mit krearum skal jeg have en vogn som Annas på LaRaLiL til alt sygrejet, og en sytrådsholder som Tinas på Fantastisk Sommerfugt. Et sybord i den rigtige højde med en fantastisk stol til, samt plads til både symaskine og overlocker. Reoler fyldt med stof, perler, papir mm og forhåbentlig en skøn orden på det hele ;-) Kasser/skuffer til bånd, lynlåse ol. Et stort klippebord.
 Åh jeg kan nemt se mit krearum for mig :-)

Ønsker, ønsker, ønsker

12 kommentarer:

  1. Åh det kender jeg godt! Vi bor i en 2 værelses og jeg ønsker mig sådan et værksted! Lige nu er det køkkenet der bruges, men det bliver hurtigt både noget rod og noget svineri når man sliber, maler og laver mad samme sted!
    Kan godt se på billedet at du også mangler et krearum!
    Hilsen Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay - det er jo næsten værre end hos mig, så skal vist lade være med at brokke mig :-) Kan godt se problemerne i træstøv og mad i samme lokale :-( Håber også for dig at du snart får et krearum/værksted :-)

      Slet
  2. Håber virkelig dit ønske går i opfyldelse, kan godt forstå dig.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg forstår virkelig godt du ønsker dig det.... men HVIS du alligevel kan finde bare et hjørne. Ca 5 kvm. Så kig på min blog og se mit kreahjørne som jeg lagde på i går.... mere skal der faktisk ikke til :-)
    KH Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ville ønske at jeg kunne finde et hjørne, for dit ser meget smart ud :-) Desværre har vi en to etage lejlighed, hvor der er mange vinduer og en trappe som tager meget vægplads, så der er ikke mange brugbare hjørner, som ikke allerede har en funktion... :-(

      Slet
  4. Jeg kan sagtens følge dig - jeg kender det alt for godt det med at pakke sammen, hver gang der skal spises eller der kommer gæster... og vi bor endda i hus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er træls, havde der så bare været plads til at sætte et par skabe hvor alt kunne stå i som kunne lukkes, men vores spisekrog er omkring 2,5 meter bred med et stort vindue i bunden!! Så et krearum skal bestemt tænkes med, når vi en dag går ud og kigger på hus :-)

      Slet
  5. Jeg har et (lille) bord på vores kontor/gæsteværelse, men der står min symaskine (og vores printer), så jeg fylder også mange andre steder i huset.. Til stor irritation fra manden.. hehe... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt som det kan irritere mænd, men da ham af min har vores ekstra værelse som kontor til alt sit computer skrammel og kan lukke døren når der kommer gæster, SKAL han ikke brokke sig mit krea "rod" :-)

      Slet
  6. Dit ønske skal nok gå i opfyldelse.... en dag! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv, det krydser jeg bestemt fingre for :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)