Sider

søndag den 3. februar 2013

C for Charmetrold

Jeg har tænkt rigtig meget over et godt C ord, og har haft rigtig svært ved at finde det rigtige ord!

Men så her til morgen hygger Hjalte og jeg, og så kom det, da Hjalte sendte mig et af hans bedste charme smil!!

Mit C ord kan da ikke være andet end charmetrold :-)

Og da mor så havde fået sit billede, så fik legetøjet igen opmærksomheden :-)

C kunne også have stået for citron, for jeg kan jo også vise vores citrontræ frem, med dens frugt!! Venter bare på den bliver gul, så vi kan bruge den. Har vist efterhånden høstet 3-4 store citroner fra det lille træ!


God søndag :-)

14 kommentarer:

  1. Altså Sanne...dit C...får smilet frem, hvor er han sød, og hans smil smitter. Rigtig god søndag. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  2. Ja, han er ikke til at stå for når han smiler :-) Kh

    SvarSlet
  3. Årh hvor et fedt C-indlæg. Han er da også bare en stor charmetrold.
    Og så er jeg imponeret over citrontræet. Her kan vi knapt holde liv i kaktusser....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er nusser :-) Det er min kæreste som har grønne fingre, jeg kan slå selv plastik blomster ihjel!!

      Slet
  4. Charmetrol - der kunne også have stået cool, for sej er han når han smiler

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kunne helt sikkert også have været Cool :-)

      Slet
  5. Han er total en charmetrold <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig Heidi :-) Han forstå at charme - og han har lige fundet det helt rigtig grimasse, nå han smiler... og det er ikke altid kønt, men i dag fangede jeg et af de kønne ;-)

      Slet
  6. Ha ha hvor dejligt livsbekræftende med sådan et stort smil. Bogstavet C passer rigtig godt på ham :)
    Og sikke en flot citron

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Hjalte er meget livsbekræftende og specielt når han smiler :-)

      Slet
  7. Han er da en charmetrold af de helt store. <3

    SvarSlet
  8. Hej Sanne. Tak for en dejlig dag i lørdags.
    Det er et godt C du har fundet, for han er da med garanti en Charmetrold...
    Rigtig god dag
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ilm :-) Ja det var en rigtig hyggelig dag i lørdags :-) Han forstå at charme sin omverden :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)