Sider

tirsdag den 12. februar 2013

L for Leg

L'et kom til at stå for leg, da vi har været til HOP og RUL i Thisted. Et rent legeland for børn og voksne som kan lide at hoppe :-)

Thyhallen var fyldt op med store fantastiske hoppeborge, til både store og små!

 Min nevø laver lige en salto på en af de store hoppepuder :-)

 Vores frokost blev indtaget på gulvet ved siden af endnu en hoppeborg.

 Hjalte og jeg tager os lige en hoppetur :-)

En super fantastisk tur med ren hygge :-)


Undskyld den ringe billede kvalitet, men der var det dårligste lys i hallen!!

6 kommentarer:

  1. Det ser super sjovt ud! Bjørn ville elske det. Det ville jeg nu også : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også super sjovt og min søster og jeg kunne da heller ikke dy os for at prøve :-)

      Slet
  2. Ha ha hvor dejligt. Mine unger ville virkelig også nyde sådan en dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en skøn tur, og alle vores fire unger nød også tiden i hallen :-)

      Slet
  3. Synes det er lækre billeder, netop fordi man kan se børnene hygger sig og nyder en legedag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ketty :-) Vi havde det alle super hyggeligt :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)