Sider

mandag den 31. december 2012

Godt Nytår

Her kommer så min nytårs hilsen.

Jeg havde faktisk haft planer om at vise mine nyeste engle frem her på årets sidste dag. Men da jeg kom til at hælde et glas vand ned i tasteturet på min Mac tidligere i dag, ja så kan jeg ikke lige få adgang til mine billeder, før den er tør og Ture har kigget nærmere på den! Godt jeg også har en iPad, så jeg stadig kan komme online :-)

Kan se at der er tradition for her i blogland at lave en kollage over de kreaprojekter man fik lavet i det forgående år, men da min blog Jo kun er små 3 måneder gammel, så er der ikke meget at vise frem. Jeg kunne også have lavet en top 10 liste, men den vil jeg gerne have tænkt en del mere over inden den bliver postet, så det må vist blive til denne hilsen med et stort tak for den dejlige modtagelse her i blogland. Jeg glæder mig rigtig meget til hvad 2013 bringer med sig.

I aften skal fejres herhjemme sammen med Ture og Hjalte. Vi skulle have været til Randes og fejre nytåret sammen med et dejligt vennepar, men desværre har sygdommen ikke sluppet sit tag i os endnu, og vi valgte for alle parter at det var bedst at vi blev hjemme.

GODT NYTÅR TIL JER ALLE - HÅBER I KOMMER GODT IND I DET NYE ÅR :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentar er meget velkommen :-)