Sider

tirsdag den 11. december 2012

Julegaver

Jeg nar i disse dage travl med at lave julegave, og da mange af dem som skal have gaverne kigger med her, kan jeg desværre ikke vise frem hvad jeg laver. Men jeg kan tilgengæld viser noget af de gaver jeg tidligere har lavet til julegaver :-)

Jeg havde en veninde hvis højeste ønske på et tidspunkt var at få en madkasse med en ko på. Hun var/er bidt af en gal ko og det samme er min lillesøster, så det år lavede jeg to madkasser, da jeg jo alligevel var i gang.

Motivet til koen fandt jeg i en klematis bog, og er på madkassen lavet af kraftigt hyldepapir købt hos en farvehandler.

Begge madkasser blev vel modtaget :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg det kan jeg godt forstå, hvor er den flot. Blev den lakeret, eller hvad gjorde du for at hyldepapiret blev siddende ?

    SvarSlet
  2. Hyldepapiret klister på bagsiden - så det var meget nemt. Gav den godt nok ikke lak, men det skulle jeg jo nok have gjort - ved faktisk ikke hvor længe koen holdte på madkasserne...

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)