Sider

torsdag den 20. december 2012

Den fineste dukke

Så er det vist blevet tid til at vise endnu en julegave frem fra tidligere år.

Denne gang er det en dukke som jeg syede til min niece for 2 år siden. Dukken er syet i dukke tricot fra Panduros hobby. Hårpragten er af garn, som dog blev ret mislykket i første forsøg. Juleaften kom desværre inden jeg kunne nå at lave håret om!!

 
Dukken med den fineste kjole og det vildeste Tina Turner hår!!

 
Samt de flotteste pingvin hipster :-)


Efter jul fik jeg dukken igen, og fik lavet en ny paryk til hende :-)


Glædelig 20. december :-)

2 kommentarer:

  1. Jamen Sanne, du kan jo sagtens selv sy de dukker ;O) Jeg hækler en lille hætte, og sætter håret fast i, så sidder det fint, og man kan lave forskellige frisurer. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  2. Må nu sige efter at jeg har haft Nussedukken i hænderne, så kan vores dukker altså ikke samlignes!! Men heldigvis er Iben glad for dukken, og det er jo det vigtigste :-) Det kan være jeg skal have et hår kursus... Har lavet endnu en som julegave og er bestemt heller ikke tilfreds med håret denne gang!! Kh

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)