Sider

mandag den 1. april 2013

Værtindegave

En meget kær veninde har købt nyt hus, og Hjalte og jeg besøgte hende og hendes børn i starten af vores påskeferie.

Så en af mine vigtigste projekter den dag jeg gik i gang med mine påske krearier var at få lavet en indflytter/værtindegave til hende :-)

Jeg fik lavet 5 små fugle. 

Fuglene er syet i filt...

... og er pyntet med pallietter :-)

Fuglene havde jeg sat på en lille gren og satte også en lille pose med påskeæg på grene til hendes børn :-)

Håber I alle har haft en rigtig dejlig påske :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de kære. Synes de minder mig om nogle, jeg engang syede da jeg var barn. Det er er sjovt gensyn og du har flere detaljer på vingerne.
    Ja, påsken har været god. Nok én af de flittigste vi nogensinde har haft....vi maler ...og maler ;O) Tror min mand glæder sig til at kunne på arbejde i morgen, og sidde stille ;O) Håber også jeres påske har været god. Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er noget retro over de fugle :-) Kan også huske nogle lignende fra min barndom :-) Dejligt at høre at der sker en masse i lejligheden :-) Vi har også haft en dejlig påskeferie, hvor vi har set en masse kære mennesker :-) Kh

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)