Sider

fredag den 26. april 2013

En fantastisk gave :-)

Jeg har modtaget den mest fantastiske gave fra Helle med bloggen Helgom.

Helle havde læst at jeg vil finde nogle porcelæns knopper til min nye syskab, og så kom hun i tanke om at hun havde set nogen som da bare lige er mig, så dem skulle jeg have med et stort tillykke med min nye syskab/hjørne...

... og de er helt perfekte :-)

Ud af den kedelige papkasse kom den smukkeste indpakket gave!

I gaven var disse to helt fantastiske ugler, som nu skal sidde og pynte på mit syskab :-)

Uglerne er klar til at der bliver boret to små huller i skabet - det bliver jo bare så perfekt!


Tusind tusind tak Helle :-)

Det var en super dejlig overraskelse af få, og så er de brune, som jo lige er min farve :-)


2 kommentarer:

  1. Juhuuu...så nåede den frem ;O) DEJLIGT at du kan lide dem. Syntes det var så dejligt at du fandt dig et hjørne, nu hvor du altid er så kreativ.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pakken lå på posthuset og ventede på mig da jeg kom hjem :-) De er super fantastiske - glæder mig til at få dem på mit skab :-) Endnu engang tusind tusind tak Helle, dejligt at du tænker på mig :-) Kh

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)