Sider

lørdag den 20. april 2013

Super skøn lørdag :-)

Vi har haft en super skøn lørdag, hvor vi startede dagen med at besøgt en af vores venner, da min kæreste skulle hjælpe hende med hendes hjemmeside samt hun skulle klippe Hjalte - så nu har han igen kort hår og ser mega fræk ud :-)

Derefter tog vi op til mine svigerforældre, hvor vi havde en aftale om aftensmad og Ture havde lovet at hjælpe min svigerfar med noget træ:-)

Eftermiddagen gik med sen frokost ude på gårdspladsen, bilvask og opsavning af væltede træer!

Og så fik jeg også taget en masse dejlige forårs billeder på...

 Forårsblomsterne vælter op af jorden og bevidner om at nu må foråret være her :-)

Vinbjergsneglerne er også kommet ud af deres vinterhi :-)

 Selv muldvarpen har fået forårsfornemmelser og lavet en fin gang under jorden - som kan følges hen over marken!

 Min svigermors krydderurtebed trænger nu bare til sol og varme, så står den snart i flor og duften af alle de fantastiske urter fylder gårdspladsen :-)

 
Min svigerfar er gammel biavler, men har ikke haft bier i mange år efterhånden, men stagerne står stadig i deres baghave og bevidner en svunden tid.

 Hjalte nød også det fantastiske forårsvejr :-)

 Min svigermors spande står klar til at blive fyldt med sommerblomster :-) 

Og vi venter alle på at solen rigtig for magten, og bladene springer ud, for så foldes en kæmpe parasoller ud og vi kan, til sommer, sidde og nyde vores midddage under det store træ på gårdspladsen :-)

 Inden vi skulle spise aftensmad, skulle køerne have deres aftensmad. Hjalte kigge meget interesseret på mens de spiste.

Og inden vi gik ind, skulle Hjalte lige hilse på den store tyr, som elsker at blive kløet bag øret af min svigerfar :-)

Håber I alle har haft en dejlig forårsdag :-)

2 kommentarer:

  1. Sikken nogle dejlige stemningsfyldte billeder. Nu kan man rigtig fornemme foråret er kommet ;O) Sjovt at der også er billeder af køer. Har lige skrevet om, at køerne kommer på græs i dag. Rigtig god søndag til jer. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt fantastisk med forårets ankomst :-) Hjalte syntes at køerne er så spændende,men vi ser dem ikke danse da de går på græs hele året :-)
      Kh

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)