Sider

mandag den 5. november 2012

Engle

Det er da vist blevet tid til at få præsenteret nogle af mine engle. Jeg holder rigtig meget af at sidde og sysle om mine engle, så hver af dem bliver unikke.

Min svigerinde og jeg havde sammen en fast kreativ aften i ugen gennem længere tid, og det var i den anledning at jeg stødte på Tildas univers, og blive forelsket i Tone Finnangers engle. Jeg har så lavet mine egne inspireret af Tilda engle.


Englene er syet af beige bomuldslærred, efter et mønster fra Tilda bøgerne. Englene bor nu hos et par dejlige piger, som fik en hver i julegave for et par år siden. Så vidt jeg mindes fik englen til venstre en rød julekjole. (Har desværre ikke et billede af dem begge færdige). Englene er til at lege med, og de kan skifte kjole.

2 kommentarer:

Kommentar er meget velkommen :-)