Sider

søndag den 11. november 2012

Anden kreadag gået

Så gik anden kreadag. Øv som tiden går stærk når man har det hyggeligt og har gang i en masse projekter og bare gerne vil nå at lave en masse. Vi fik færdiggjort tre sæt, og har lidt som ligger som er klippet, så må vi se hvornår vi får det syet.


Her er lidt billeder fra vores dag :-)

Solen skinner og vi er klar til at gå i gang igen :-)


Så blev første kjole færdig - der er klippet futter til kjolen, som vi håber vi når at sy i morgen, inden Hjalte og jeg drager mod Aalborg igen.


Så bliver der tegnet endnu et mønster - det er endnu en kjole som er i støbeskeen :-)


Så er spørgsmålet bare om underkjolen skal være rød, lilla eller orange...
 

Jeg fik færdiggjort den fleecedragt, som jeg har kæmpet en del med, da jeg fik lavet en klippe fejl som jeg først opdagede da jeg var langt henne i syningen...


... men den er blevet så fin med uglefor og med velcro så Iben selv kan tage tøjet på og af dukken.


Så gik solen sin vej og det blev for mørkt til at tage nogle gode billeder, så det sidste sæt som er færdig,  må I vente med at se til i morgen, sammen med det vi evt. når at sy i morgen :-)

4 kommentarer:

  1. Flotte dragter - i er bare så gode

    SvarSlet
  2. Hej, har du mon et snitmønster til flyverdragten? vh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har jeg da - men ellers er mønstret fra Symagasinet nr 01/2011 og er egentlig til en bamse, men jeg har forlænget kroppen med ca 5 cm, forkortet ribkanterne i både ben og arme og undladt hullerne til ører og hale.

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)