Sider

onsdag den 21. november 2012

Endnu et babylegetæppe

Fandt lige et billede på min mobil af dette legetæppe. Dette tæppe er faktisk det eneste vi har syet på bestilling.

Min moster havde spurgte mig om jeg ville sy et til hende, som hun ville bruge til dåbsgave. Og da jeg gik hjemme på barsel og stadig havde 6 uger til Hjalte skulle komme, så kunne jeg da nemt gøre det!! Jeg skulle aflevere det 14 dage senere til vores årlige familieweekend, men UPS, så skete der jo det uventede, at lægerne på sygehuset ville have Hjalte ud 4 uger før tid, så min søster var så sød at tage det med sig hjem og sy det færdig. Jeg havde fået lavet alle felterne og navnet, så den mangle bare at blive sat sammen og få applikeret hjerter rundt i kanten. Så selv om det ikke var planen, så blev det til endnu et fælles projekt - tusind tak til min søster for hendes hjælp :-)

4 kommentarer:

  1. Den er supersød! Ja, jeg vil gentage mig igen - det er sjovt med den samme applikationer, men i forskellige stof varianter! Og sødt med barnets navn på! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - vi kan godt lide at de er ens og alligevel meget forskellige og navnet, ja det gør jo tæppet meget personligt :-)

      Slet
  2. Det er simpelthen så flot. Og jeg tager virkelig hatten af for dig og din søster, at I kan sy det. Er selv i gang med puder til jul, og jeg har rigeligt at se til, skulle lige genopfriske, hvordan man syr lynlåse i ;O)))...håber øvelse gør mester...og pude nr. 2 gik da heldigvis lidt bedre end den første. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - så godt på din blog at du har gang i julepuder, håber det er gået godt :-) Her har jeg gang i den sidste adventsgave til min søster :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)