Sider

torsdag den 9. maj 2013

På plante/fisketur

Vi har blandt andet brugt  Kristi himmelfarts dag på en tur i Plantorama, for at købe tomatplanter og Rhododendron til altanen. 

Hjalte syntes at det mest spændende ved turen var at se på fisk :-) 

Hej hej fisk :-)

Først var de store rigtig sjove at se på, men da en stor sort fisk svømmede langs 
glasset lige foran ham, blev det for meget!

 Der var også små skildpadder.

 Og masser af akvarier med små fisk.

Lokalet med blandt andet fugle, mus og kaniner var han dog ikke glad for, da 
papegøjerne skreg rigtig højt i rummet!

Håber I alle har haft en dejlig dag :-)


4 kommentarer:

  1. Det er dejligt med de havecentre, hvor der også er alle mulige slags dyr. Lucca & Linus elsker også at komme med i Tantes Have, som vi har her i byen. Håber I fik købt alt det i skulle bruge. Det ser hyggeligt ud. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en rigtig hyggelig tur, og ja tror vi fik hvad vi skulle, men nu bliver det spændende om vi får hjemmeavlet tomater i år :-)

      Slet
  2. Hej Sanne. Jeg bor også i Aalborg, og mine børn er også helt vilde med at komme med i Plantorama og se på fisk og alle de andre dyr de har derude. Det er nærmest en helt lille udflugt, når man skal købe blomster hehe...
    Hilsen fra Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nærmest som et lille udflugtssted :-) Jeg gik og drømt om alle de planet, buske og frugttræ jeg skal have i min fremtide have og min søn var vild med fiskene :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)