Sider

torsdag den 16. maj 2013

Nye stoffer :-)

Jeg har været en tur i Gavl Huset i Haverslev i dag. 
Gavl Huset er en stor hobby forretning, med blandt andet et kæmpe udvalg af patchwork stoffer :-)

Her er mine køb:
 De har stort set alt i hobby artikler, så det var et rigtig fedt sted at besøge :-)

Jeg kom derfra med fire fine stykker stof, hvor af der lige pt kun er planer for det stribede, som skal blive til en sommerhat til Hjalte!

Efter besøget i Haverslev. gik turen videre til Holstebro, hvor vi her til aften har haft gang i at lave krans til rejsegilde i morgen :-)
 
Min søster og svoger bygger til deres hus, så i morgen tændes grillen og så skal det fejres at spærrerene er oppe :-)

4 kommentarer:

  1. Tak for tippet om Gavlhuset! : )
    Det er nogle rigtig fine stoffer - specielt det blå er jeg lidt vild med. Og så har du naturligvis købt skønne ugler. Kunne ikke lade være med at smile.
    Rigtig god fornøjelse med rejsegildet. Håber vejret er med jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan bestemt sige vejret var med os :-) Jeg er blevet mega rød... :-( Men det har været en super skøn dag :-)
      Jeg er også helt vild med det blå stof :-)

      Slet
  2. Fine stoffer, og ugler kan man jo aldrig få for mange af ;O)) God fornøjelse med rejsegildet, det lyder hyggeligt. Her fester vi også for yngste, som bliver hele 18 år. Rigtig god pinse.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tillykke med datteren :-) Der er intet så hyggeligt som at fejre fødselsdag :-) Kh

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)