Sider

søndag den 23. december 2012

Dagen før dagen

Der har været lidt stille på bloggen de sidste par dage, men jeg har haft travl med at få de sidste julegave og værtindegaver færdig til i morgen.

Og nu kan jeg sige, at jeg, som kalenderlyset, er helt med :-) De sidste gaver er lavet, pakket ind og sat "til og fra" mærker på.


Nu skal resten af dagen stå på hygge herhjemme, da snestormen har aflyst vores første juletradition. Min kærestes familie har nemlig en tradition den 23. december, hvor vi alle mødes hos hans forældre og spiser risengrød og bytter julegaver, men desværre har mine svigerforældre lige haft ringet, med besked om at de nærmest er sneet inde pga fygning.
 

Og så er det jo 4. søndag i advent og jeg har fået min fjerde og sidste adventsgave.

... og i pakken var de lækreste mørkegrå vinter strømpebukser :-)

Min søster har også fået sin sidste gave. Vi har byttet adventsgave med hinanden i år, og det har været super hyggeligt :-)

I hendes pakke var der i dag:
12 juleservietringe ...

 ... samt en julebordløber. 

Sættet har jeg syet ud fra et mønster i årets julenummer af Symagasinet - Alt om håndarbejde.

Glæder mig nu til at det bliver i morgen, hvor jeg skal holde juleaften sammen med min søster og hendes dejlige familie, og så der det jo spændende at se om hendes juleborddækning inkludere mine sysler :-)

God dag til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentar er meget velkommen :-)