Sider

søndag den 25. november 2012

Skovtur i regnvejr

Det har været en rigtig hyggelig dag, trods vejret. Min svigerinde og jeg har lavet adventskranse i dag. Først var vi på skovtur for at samle materialerne til vores kranse.

Vi kørte til Svinklovene ca 40 min kørsel fra Aalborg. Stedet hedder sådan fordi klitterne på dette sted ligner svineklove!! Her skulle vi samle hvidt mos og grene.

 
Så drager vi ind i skoven i regnvejr på jagt efter hvidt mos.


 
Fundet :-)


 
Så blev der fyldt poser!!


 
Min svigerinde spottede på hjemvejen, lige et par grene som vi da også skulle have med os hjem.


Så er vi godt i gang :-)

Og men vi arbejder på kranse hygge Hjalte med katten :-)

Her er så min grund krans, som nu er klar til at få lys og pynt. Og med en uge til den skal være klar, så er der jo god tid :-)

1 kommentar:

  1. God idé, måske man selv skulle se at komme af sted. Vi har jo meget skov et par kilometer fra bopælen.
    Spændende krans du er ved at lave. Kan forestille mig, at den må være rigtig flot med levende lys...og deres skær. Kh Helle

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)