Sider

torsdag den 1. november 2012

Risengrøden simre...

Der er en fantastisk duft af risengrød i hele lejligheden:-) Ja det er så vores menu i aften, havde ellers planer om at få brugt den butternut squash jeg har liggende, men da jeg forslog kæresten ovenbagt butternut, så var han stemt for risengrød... Men det smager nu også dejlig, og så er der mindre arbejde ved det:-)

Så imens risengrøden simre, og Hjalte leger på gulvet ved siden af mig, sidder jeg og kigger gamle billeder igennem, og faldt lige over denne fødselsdagsgave som jeg lavede til min veninde med tvillingerne:-)

Tasken er syet i et møbelstof fra Stof og Stil, som vist var købt til at sy en nederdel af, men nu blev det så en taske i stedet:-) Foret er bomuldslærred fra Stof 2000. Mønstret fandt jeg et nummer af Sy magasinet - Alt om håndarbejde.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentar er meget velkommen :-)