Sider

torsdag den 10. april 2014

ORANGE

Ja så er det jo blevet orange uge...

Uh jeg har tænkt og tænkt på hvad jeg skulle gøre med den farve...

Og så i dag, besluttede jeg mig for, at de rabarber jeg havde liggende i køleskabet, skulle bruges til noget...

Marmelade.... 

så på nettet og tjekke opskrifter ud og jeg fandt en på rabarber/æble marmelade, så den gik jeg fluks i gang med og ja tænk....

det blev da ret lidt orange....

Glæder mig vildt til at smage den, evt med en gang vafler til dessert i aften - hvis altså jeg kan overtale manden til at lave dem... Har jo kreaaften med svigerinden :-)

Og for at min blog ikke skal gå hen og blive en ren madblog hvad angår regnbuelegen, får I da også lige et billede af mit ynglings stof i orange.

 Jeg er helt vild med disse elefanter, og har dette stof i mange forskellige farver. Stoffet er fra Stof og Stil og er vist udgået - hvis ikke helt, så i en lang række af farverne... :-(

Close up :-)

Rigtig god dag til jer alle ude i blogland :-)

10 kommentarer:

  1. Det var da godt nok pudsigt at den blev orange :D:D:D Lyder som en spændende blanding, og hvor er det stof smukt:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt se det orange skær i marmeladen;) og det ser bestemt lækkert ud. Elefantstoffet er da bare sødt og også lidt retro synes jeg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan godt være det var det jeg skulle have kaldt det - orange skær :-)

      Slet
  3. Uanset farven, så gad jeg godt smage den marmelade.
    Sødt fante-stof :)

    SvarSlet
  4. Hvor super lækkert med hjemmelavet marmelade Sanne. Som du kan! (jeg kan nemlig ikke). Jeg er også ret glad for de orange elefanter og har brugt dem til mange forskellige projekter, så nu er der næsten ikke mere tilbage :o(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu ret nemt at lave marmelade - syntes det er sjovt :-) Desværre er vi bare ikke de helt store marmelade/syltetøjs spiser, så jeg laver kun små portioner, når jeg gør det :-) Jeg har også brugt elefant stoffet (i alle farver) til rigtig mange projekter, og nu hvor man ikke kan få det mere, passer jeg lidt ekstra på det... både godt og skidt - for det er jo godt at få brugt sit lager :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)