Sider

onsdag den 6. marts 2013

Pompom ko

Der har været lidt stille på bloggen de sidste par dage... Jeg syntes det har været lidt svært at komme i gang igen oven på februars blogleg, og en weekend med ren afslapning hvor stikket blev trukket ud!! Men nu er jeg i gang igen :-)

Jeg fik aldrig vist jer den fine ko som min søster og jeg morede os med at lave den sidste aften vi var i sommerhuset i uge 7.

Grunden til at den ikke var med sammen med alle de andre pompom dyr jeg har vist, er at den var en fødselsdagsgave til vores lillesøster om søndagen, og hun er fast læser af blokken :-)

Men jeg faldt lige over billedet, og syntes I skal se den!

Min lille søster er vild med køer, så vi sad og pjattede med om man kunne lave en koplette pompom. Og enden blev jo at det skulle prøves, og det lykkes da egentlig meget godt! 
Så der blevet lavet to, som blev til denne fine lille ko :-)


7 kommentarer:

  1. Den er godt nok fin, måske man kunne bruge hovedet på toppen af en hue....
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Hi hi hvor er den fin. Håber hun blev glad for den

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun blev rigtig glad og syntes at det var en rigtig sjov gave at få :-)

      Slet
  3. Hvor er den bare sød!
    God torsdag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps :-) Tak, også god dag til dig :-)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)