Sider

lørdag den 23. februar 2013

X for XL

Jeg har det meste af mit liv været en XL pige, og ind i mellem har jeg da også været fint tilfreds med det. Men oftest har det generet mig, og jeg har af flere omgange tabt mig, men har altid taget på igen.

Lige nu er jeg igen inden i en periode hvor det genere mig, specielt fysisk, så forsøger meget at tænke over hvad jeg spiser!! Syntes bare ikke altid at det er så nemt, da jeg er hurtig til at give efter for mine lyster, og ofte tænker: jeg gør det bedre i morgen... hmm ikke den bedste holdning når man gerne vil tabe sig!!

Så nu har jeg besluttet at tage mig sammen... igen!!

Jeg er ret vild med dette motto, men tror desværre ikke at det vil gøre MIG så meget gavn!

10 kommentarer:

  1. Ret genialt billede med tekst. Jeg hepper på dig - hvis det vil gøre dig gladere at tabe dig, så er det det du skal : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv :-) Det er ikke så meget et spørgsmål om at være glad, men mere at jeg fysisk er generet af de xtra kilo :-(

      Slet
  2. Jeg overvejede faktisk at skrive et indlæg af samme skuffe, som dit... Måske skal vi skubbe lidt til hinanden?
    Om ikke andet, så synes jeg selv at jeg har været super sej her i starten af året, selv om jeg har siddet med brækket ankel, så har jeg sagt farvel til 5 kg. Hvis det kan lade sig gøre, så kan alt.
    Så jeg krydser fingre for dig, og ved du kan :-)
    Ha' en vidunderlig lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide Ketty :-) Super flot at du har tabt 5 kilo, det havde jeg også tilbage i efteråret, men de er desværre på igen :-(

      Slet
  3. Håber du kan finde motivationen og overskudet, er selv i gang i øjeblikket, har nu lige haft en pause på et par måneder, jeg havde besluttet at december ville jeg ikke være fanatisk og hold da lige op det har været svært at komme op på hesten igen, men nu tror jeg jeg er ved at være der igen. Det sværeste synes jeg er, at man er nødt til at være så tålmodig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Ja jeg håber også snart at motivationen slår rigtig igennem, for jeg ved det kan lade sig gøre :-) Jeg var selv i gang tilbage i efteråret, men faldt i... eller hvad man nu skal kalde det, og så er det gået den forkerte vej siden :-(

      Slet
  4. Jeg kender alt for godt til det. Jeg hepper helt sikkert også på dig, for jeg ved også hvor godt det er når det lykkes. Så bare klø på, og tro på dig selv. Jeg har en eller anden ide om at når foråret kommer, så skal løbeskoene stilles frem :) Så nu må vi se. Jeg krydser i hvert fald mine fingre for dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :-) Dejligt med det fantastiske heppekor, jeg efterhånden har fået :-)

      Slet
  5. Hepper på dig, at få "sagt behovet højt" er den halve vej mod målet. Kig evt. på mit nuværende motto på min blog, det synes jeg hjælper.... Knus og god kamplyst...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge:-) Super godt motto :-) Tror også på at ved at sige det højt, så forpligter det på en eller anden måde!

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)