Sider

torsdag den 6. juni 2013

Veninde gaver

Jeg fik købt ind til en lille ekstra fødselsdagsgave til en veninde i fredags. 

Vi havde aftalt at spise morgenmad sammen på Pennylane, hvilket var super hyggeligt :-)

Bagefter tog vi på shopping, hvor turen blandt andet gik i STOF2000 hvor min veninde selv valgt stof til en lille taske/pung.

 Så nu skal jeg bare i gang :-)

Jeg har dog lige brugt et lille hjørne af et mønstret stof, til en lille fødselsdagsgave til en anden veninde :-)
 Så endnu en Circle Zip Earbud Pouch er blevet syet, syntes dog stadig de bliver lidt aflange i stedet for helt runde...

God torsdag til jer alle :-)


3 kommentarer:

  1. Hvor er det noget fint stof - og jeg er da helt vild med den Circle Zip Earbud Pouch, hvor er den lækker, og så fin :-)

    Ønske om fantastisk torsdag røg lige afsted til dig :-)

    SvarSlet
  2. De er super søde, din små punge ;O) Kh Helle

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)