Sider

lørdag den 6. april 2013

Hjaltes nye bil :-)

Jeg spiste frokost med en meget kær veninde i går, hvor vi sad og snakkede om gåvogne, idet jeg leder efter en som er egnet til Hjalte. 

Hun fortalte om en fantastiske gåvogn som hendes søns dagplejemor har, hvor barnet både kan sidde på og gå med. Vi aftalte at hun skulle tage et billede af den til mig og finde ud af mærket på gåvognen.

Og så i middags skrev hun og spurgte mig til om jeg var hjemme, for så ville hun lige komme forbi.

Og da hun kom, havde hun gåvognen med, eller det vil sige en magen til. Hun havde nemlig lige været på loppemarked, og der havde den stået, og hun havde straks købt den som en gave til Hjalte.

Vognen er allerede indviet og godkendt af Hjalte, og da hans far fik sat nye batterier i den er den bare helt fantastisk :-)

Tusind tak Lotte :-)


Sædet på vognen kan åbnes op, så Hjalte selv kan gå mens han holder fast i den gule bøjle. Men det kunne jeg ikke få lov til at vise jer, for han er helt vild med bare at sidde på den og skubbes den frem med benene :-)

Fortsat god lørdag :-)

4 kommentarer:

  1. Dyt dyt Hjalte. Billederne taler for sig selv, en bedre gave kunne han da ikke have fået. Sjovt at den lige var på din venindes vej i dag ;O), nu hvor I har talt om den. Sådanne veninder er guld værd.
    Fortsat god weekend. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  2. Ja det er helt utroligt, at hun lige faldt over den dagen efter :-) Og den er bare super god :-) Kh

    SvarSlet
  3. Hvor er han sød og det var da fantastisk med sådan en gå vogn, der lige fandt vejen forbi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :-) Ja det er en super fantastisk bil og Hjalte elsker den :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)