Sider

onsdag den 31. december 2014

2014 Englen

Selv om jeg ikke er særlig aktiv på bloggen for tiden, så skal I da ikke snydes for 2014 englen :-)

Traditionen tro, så skulle mine veninder jo også i år have en engle i julegave, og det blev til denne lille frøken - fin med blonder kjole og plys vinger  :-)

Jeg havde ikke lige fået en glorie på hende inden jeg tog billedet, men hun fik senere en fin kobberfarvet glorie med glimmer, som holder håret lidt på plads :-)

Båndet i nakken kan tages af, så hun også kan sidde :-)

Håber I alle har det godt :-) Her har der ikke været meget overskud til at blogge, men håber da at jeg i det nye år finder energien igen, da det bestemt ikke er lysten der mangles :-)

Godt nytår til jer alle :-)

9 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare kær! Sikken dejlig gave må det være :o)
    Godt nytår til jer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elena :-) Også godt nytår til dig og dine :-)

      Slet
  2. Rigtig godt nytår til dig og dine..... Dejligt at "høre et pip" fra dig...... Sød engel og fin tradition.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Også godt nytår til dig og dine :-) Ja, det er jo godt at man kan pippe engang i mellem :-) Takker - og ja en dejlig tradition, som mine veninder er med til at holde, med deres begejstring når de hvert år for en engel :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Pia - syntes også selv hun blev ret fin :-)

      Slet
  4. Hvor er hun fin, og rigtig godt nytår til jer :O) Vi havde også englen, som du har syet, fremme her i julen. Vi er stadig rigtig glade for den.
    Jeg får heller ikke blogget så meget, men dejligt at høre at alt er vel.
    Kh Helle

    SvarSlet
  5. Titanium Wedding Ring in Black, Sterling Red, Stainless Steel
    The titanium wedding ring is made from titanium steel and will be available for titanium septum jewelry order on titanium granite countertops our website. titanium legs You'll also get to enjoy the best titanium daith jewelry deals. This chi titanium flat iron

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)