Sider

søndag den 15. september 2013

Mere stof :-)

Jeg er sørme kommet til at købe lidt mere stof, da jeg i starten af ugen så, på facebook, at Kikkenborg Stof har 20 % på alle metervarer på netshoppen!

Så er det jo svært at lade være...

 
Mit samlet køb :-)


 Jersey stoffer til trøjer til Hjalte!

 Rib til div. projekter og lageret!

Tynd isoli og rib til et trøje projekt til mig selv :-)
 
 Bomuld stof - bare fordi det var sødt, piget og ikke tøset... :-)

 Polyester stof - bare for det var billig og kær - så mon ikke nok jeg finder på noget at bruge det til :-)

Så vidt jeg husker gælder tilbudet hos Kikkenborg Stof med 20 % på alle metervarer hele denne uge, så hvis du er hurtig kan du nå det endnu :-)

God søndag :-)


ps. Dette indlæg er ikke sponsoret, men jeg syntes bare I også skal have tilbud om et godt tilbud :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentar er meget velkommen :-)